Monday, December 17, 2007

HUT 24 ku...



Alhamdulillah bertambah satu lagi usiaku, tanggal 16 kmaren usiaku genap 24th.
Ternyata, gak terasa aku udah 24 tahun menginjakkan kaki di bumi ini, semoga di usiaku yg 24 ini, bisa menjadi Awal dari Kesuksesan ku, pokoknya Sukses di segala hal, amiiiin....

Makasih bwat temen2 yang udah ngasih "KEJUTAN" yang gak aku perkirakan sebelumnya, luarrr biaasaaa banget, sampe aku deg deg an....

Thankz to:

  • eRZet
  • Je
  • siShiO
  • adiTh
  • goEsoer
  • jingle a.k.a Adul
  • om Imam
  • yudha ( adoh2 sko pamekasan ikz...)
  • piton

4 Komentar:

sapimoto said...

Sepurane, aku gak iso teko neng acaramu...

mierz said...

weh, gak opo² mas, sampeyan wis tele-tele juga wis seneng aku mas...
suwun yo mas...

Anonymous said...

Sepurane :
1.Gak teko ( pancen yo ra diundang kok ya..qqqqq )
2.Gak telpon ( pancen yo ra duwe pulsa..eh gk ding ..pancen yo ra apal tgl lahirmu Le...-tanggal lahire anakkku ae sering lali..)
3.Gak wenehi kado ( pancen yo ra taw enek proyek maneh..qqqq apess..)
"pokoke ulang taon ra ulang taon selamat deh mugo2 tmbah tuwek tmbah insyaff..koyo aku "

mierz said...

@de.b45t:
hmmm, piye yo, aku ki sak jane mengharapkan "KADO" soko sampeyan, tapi berhubung sampeyan adem ayem, ae yo aku sungkan rep njaluk ro sampeyan, wkeekkekeke....